Ledelsesseminar for international fødevarekoncern

Tikiøb Event har netop afviklet et stort to døgns ledelsesseminar for international fødevarekoncern.

Vi var med fra start til slut -fra ide og eventudvikling til eksekvering.

Teambuilding og Sightseeing

Da deltagerne var internationale var vores ide at forene teambuilding med ”sightseeing” i Østjylland. En ”rejse” som også skulle symbolisere den udvikling og de ændringer som blandt andet var temaet, for de samtaler og møder som deltagerne var en del af under kurset.

Det betød af første halvdel af kurset var bygget op omkring transport fra A til B. Vel og mærke på forskellige vis. Vi stillede deltagerne gåder og opgaver som skulle bringe dem afsted og videre, for til sidste at nå frem til slutdestinationen, hvor der ventede møder og sociale aktiviteter.

20 km på cykel, 40 kilometer med tog, 5 kilometer gåtur og afsluttende med 8 kilometer kanotur var menuen for deltagerne. Og via tip og vejledning skulle de selv finde vej. Vi var naturligvis tilstede i terrænet og servicerede også med to indlagte energidepoter.

Samarbejde er afgørende for succes

Undervejs var er tid til at udfordre samarbejdet og evnen til at performe succesfuldt uden for de vante rammer. Isoleret set var de enkelte etaper ikke specielt udfordrende men i en kombination blev deltagerne udfordrede på fysisk og samarbejde. Uden fællesskab ville de enkelte hold ikke lykkedes og dermed ikke nå frem til mål.

Det hele startede i Randers og sluttede i smukke omgivelser ved Skanderborg søerne. Anden dagen var en ren faglig dag med møder og workshops.

Tikiøb Event var med hele vejen

Vores rolle var eventmanagement, tilrettelæggelse og praktisk afvikling af såvel konferencedelen og teambuilding programmet. Der ud over vi leverandør af arrangementets grafiske identitet og produktion af alt tilhørende merchandise, såsom tasker, jakker, t-shirs, drikkedunke, rygnumre, holdkort og bagagetags.

Har du brug for sparring og rådgivning i forbindelse med tilrettelæggelse og afvikling af dine kommende personale og kundeevents bidrager vi gerne med ideer og forslag til konkrete programmer. Send os en mail eller giv os et ring, så kigger vi forbi til en snak.

Vi brugte blandt andet:

(mest for sjov)

21 kanoer

62 MTB cykler

1 highlux

14 instruktører

120 energibarer

1 tog (Tak til Arriva)