EM håndbold skaber relationer

Der er ingen tvivl om at EM i Håndbold i Danmark 2014 bliver en stor succes. I disse dage går det der ud af med masser af spændende top-sport på fire forskellige destinationer i Danmark.

Selv har jeg travlt i BOXEN i Herning, hvor jeg hjælper en kunde med at aktiverer deres EM sponsorat. Sammen har vi tilrettelagt indholdet af deres stand i den store fanzone og nu handler det om det praktiske afvikling. Hver kamp-dag kommer der tusindevis af glade håndboldfans forbi i fanzonen og det er således et god udgangspunkt for stærk branding og en god snak med de mange mennesker.

tikiøb-fanzone-em-håndbold-boxen

Parallelt med vores aktiviteter i fanzonen afvikles også et program for virksomhedens forretningsforbindelser. På denne måde anvendes sponsoratet og den europæiske slutrunde dermed også til at pleje og udvikle vigtige kommercielle relationer. Sport og kultur er i det hele taget et oplagt univers at arbejde med kunde- og medarbejderrelationer i. Her igennem kan vi sikre unikke relationer mellem parterne. Oplevelser som modtageren fremadrettet kun kan dele og mindes med afsenderen. Det går sponsoraktivering til en væsentlig ting hos alle virksomheder der anvender markedsføringsmidler til sponsorater. Jeg vil gå så langt som til at hævde at et sponsorat nærmest ingen værdi har uden et professionelt og gennemarbejdet set-up for aktiveringen.

Jeg glæder mig til flere travle og gode dage omkring slutrunden – kom så Danmark.

Skriv eller ring, såfremt du har lyst til at høre mere om hvordan jeg arbejder professionelt med aktivering af sports- og kulturaftaler.

Jesper Tikiøb, januar 2014