TIKIØB Event arbejder med events i fire spor.


Events for dine kunder

– kalder vi kundeevents. Altså arrangementer som specifikt er udviklet for at skabe bedst mulig relation mellem dig og dine kunder. Det være sig receptioner, oplevelsesevents og kursus- og seminarrejser. Læs mere om vores kundeevents her.

Events for dine medarbejdere

– kalder vi medarbejderevents. Forskellige former for team building, oplevelser i den enkelte afdeling og kick-off-arrangementer eller slet og ret den næste personalefest eller julefrokost. Vi håndterer hele processen fra idé over logistik til den komplekse afvikling af det konkrete arrangement eller event. En buket af oplevelser, se eksempler på medarbejderevents her.

Events i det offentlige rum

– kalder vi produktevents. Salget øges via oplevelser. Storytelling er et populært og ofte anvendt begreb i dagens reklame- og eventbranche. Denne historie hjælper vi gerne med at fortælle. Hvad enten det drejer sig om en enkelt event i forbindelse med produktlancering eller det er en kampagne af mere vedvarende karakter – med f.eks. tilhørende road show. Læs mere om vores produktevents her.

Events for alle

– kalder vi publicevents. Vi har siden 1993 på eget initiativ tilrettelagt og afviklet en lang række events i det offentlige rum. Mest kendte er vi nok for det professionelle cykelgadeløb i Hadsten som gennem årene har begejstret mere end 175.000 tilskuere. Læs meget mere om løbet her på sitet.

Motionevent ved Frijsenborg Slot er et andet godt eksempel. I samarbejde med Grevskabet på Frijsenborg har vi gennem en årrække tilbudt firmaer, organisationer, foreninger og enkelt personer en herlig motionsdag med løb, walk og cykling.

Med 20 års erfaring i tilrettelæggelse og afvikling af store events er vi ligeledes godt klædt på, når vi udfører konsulentarbejde for andre arrangører, blandt andet Dansk Handicap Idrætsforbund, Rotary klubberne i Favrskov, Aarhus 1900, Gram Slot og Gigtforeningen.

Vi tilbyder også at sammensætte et helt forløb for vores kunder, således at de er sikret en kontinuitet i deres kunde- og medarbejderarrangementer.

This page is also available in: English